AUTOMATYCZNA WYSYŁKA 24/7

TYLKO ORYGINALNE LICENCJE

DOWÓD ZAKUPU

BEZTERMINOWA GWARANCJA

PEŁNE WSPARCE

5 LAT NA RYNKU!

 

 

 

 

 


Windows 11 Home bezterminowa licencja / klucz produktu

Windows11H.webp
  • promocja
  • nowość
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Natychmiast (wysyłka automatyczna email)
Cena: 39,99 zł
bez kosztów dostawy

Cena regularna: 79,99 zł

39.99
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 4.96412
Producent: Microsoft
Kod produktu: D2C5-954D3_20211014120443

Opis

 

1.svg 2.svg 3.svg

Dokonaj zakupu i wypełnij formularz zamówienia

Opłać zamówienie poprzez koszyk (PayU/BLIK)

Twoja licencja zostanie wysłana natychmiast na Twój email

 

Po zakupie otrzymasz:
Oryginalną, dożywotnią licencję (klucz produktu) Windows 11 Home

Dowód zakupu (faktura)
Instrukcję pobrania, instalacji oraz aktywacji produktu
Pełne wsparcie po zakupowe
Bezterminową gwarancję na działanie produktu



Windows 11 Home - klucz produktu, licencja dożywotnia, ESD (elektroniczna).
Licencja pozwoli Ci na pełną aktywację systemu Windows 11 Home. System możesz pobrać ze strony producenta.

Jeśli posiadasz zainstalowany system Windows 11 Home - wystarczy, że użyjesz klucza produktu w ustawieniach, by system został w pełni aktywowany.


Aktywacja online

Licencja bezterminowa - nie wygaśnie
Pobranie systemu prosto ze strony producenta
Możliwe ponowne użycie licencji po reinstalacji systemu
Pełny dostęp do aktualizacji
Otrzymujesz unikalny klucz produktu
Dożywotnia gwarancja na każdą licencję!
Pełna pomoc w aktywacji/instalacji systemu

Dane techniczne

Wersja produktu ESD (produkt cyfrowy)
Wysyłka E-mail
Aktywacja produktu Online
Typ licencji Retail
Ilość stanowisk Dla 1 urządzenia
Okres licencji Bezterminowa
Język Polski, inne (wielojęzykowa)
Architektura procesora 32bit / 64bit
Pobranie Strona producenta
Gwarancja Nieograniczona
Faktura Bez VAT, Licencja wpisana na fakturze

Opinie o produkcie (1)

20 maja 2022

Super :) dziękuję za pomoc.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

FAQ

1. Dlaczego warto dokonać zakupu właśnie u nas?
Szybkość realizacji zamówienia, kontakt 7 dni w tygodniu, prawie całą dobę, pełne wsparcie - w instalacji produktu, przy problemach technicznych, możliwość zwrotu bez zbędnych formalności, wieloletnie doświadczenie na rynku licencji cyfrowych (ESD). Gwarantujemy, że lepiej nie trafisz!

2. Jak przebiega zakup licencji?
Po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu, natychmiast zajmujemy się jego realizacją. Przed wysyłką dodatkowo sprawdzamy każdą licencję i wysyłamy produkt na adres e-mail podany przy zamówieniu. Wraz z licencją zostanie załączona faktura zakupu z wpisanym numerem licencji!

3. Skąd pobrać oprogramowanie?
Uwaga! Produkty są pobierane wyłącznie ze strony producenta, nigdy nie udostępniamy zewnętrznych instalatorów. Każda licencja jest widoczna na koncie Microsoft i każdy produkt jest pobierany poprzez oficjalną stronę, po weryfikacji licencji przez serwery Microsoft!


4. Co w przypadku gdy licencja nie działa?
Jeśli pojawi się jakikolwiek problem - prosimy o kontakt poprzez czat na stronie lub e-mail. Odpowiemy tak szybko jak to możliwe. Nie musisz się martwić! Rozwiążemy każdy kłopot, gwarantujemy to!

5. Jak przebiega aktywacja zakupionego produktu?
Aktywacja produktów przebiega przez Internet lub Telefonicznie (bez potrzeby dzwonienia na infolinię Microsoft). Na adres e-mail każdy klient otrzyma dokładną instrukcję pobrania jak i aktywacji oprogramowania. Aktywacja przebiega wyłącznie przez oficjalną drogę producenta!

6. Jaki otrzymam dowód zakupu?
Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę (BEZ VAT, podmiot zagraniczny), na fakturze wpisany jest numer licencji oraz dokładna nazwa produktu.

Zwroty/reklamacje

Bądź pewien, że w razie jakichkolwiek problemów uzyskasz naszą pomoc!
Gwarantujemy, że rozwiążemy problem z instalacją czy aktywacją produktu.
Jeśli z jakiś przyzczyn problemu nie będzie można rozwiązać - zrealizujemy zwrot środków.

Reklamacje:
Użyj formularza "Automater" - link do złożenia reklamacji zostanie załączony w wiadomości z licencją.
Prosimy opisać problem (treść/kod błędu) oraz załączyć zrzut ekranu z widocznym komunikatem błędu.

Alternatywnie:
Prosimy o kontakt email: [email protected]
lub na naszym czacie online.


Zwroty:
Użyj formularza "Automater" - link do złożenia reklamacji zostanie załączony w wiadomości z licencją.

Alternatywnie:
Prosimy o kontakt email: [email protected]
lub na naszym czacie online.

Zwroty realizujemy w ciągu maksymalnie 24 godzin przez operatora płatności - PayU.

 

Sklep internetowy Shoper.pl